Jak zmieniała się IKEA?
filmy korporacyjne wrocław
naklejki do druku https://booklet.pl/ Booklet - Producent naklejek, vlepek i etykiet samoprzylepnych
Chcąc wyposażyć dom czy mieszkanie, wielu Polaków udaje się do IKEI. Salony IKEI znane są z tego, że można w nich kupić niemal wszystko, co jest potrzebne do urządzenia mieszkania. Początki firmy sięgają połowy XX wieku.
To właśnie wtedy otwarto pierwszy salon IKEI. Salon sygnowany był charakterystycznym logo, który jednak znacząco odbiegał wizualnie od tego, jaki znamy obecnie. Koncepcja logo zmieniła się kilka lat później.
Jednak nawet wówczas projekt nie przypominał współczesnego. Logo składało się z nazwy firmy, która umieszczona została na brązowawym tle o nieregularnym kształcie. Pierwsze podobieństwo do współczesnego logo pojawiło się w 1967 roku.
Od tego czasu zmianie ulegała jedynie kolorystyka. W tamtych czasach logo było czarno-białe. Kilkanaście lat później zdecydowano się na czerwono-białą kolorystykę.
Dopiero w latach 80-tych XX wieku logo IKEI nabrało ostateczny wygląd. Logo ma symbolizować przede wszystkim jakość oraz funkcjonalność oferowanych produktów.
Polecane artykuły
Reporterzy wojenni korzystają z pomocy ochrony
agencja pracy tymczasowejskup znaczków poznań Praca korespondenta wojennego jest bardzo niebezpieczna. Reporterzy muszą być chronieni, chociaż i najlepsza ochrona nie zapewni im 100-procentowego bezpieczeństwa. Korespondent wojenny to dziennikarz, czyli osoba cywilna, która musi pracować w miejscach
Jak praca korespondenta wojennego wpływa na jego rodzinę?
www.pol-argos.pljacuzzi Praca w charakterze reportera wojennego odbija się nie tylko na jego psychice, ale także na jego rodzinie. Korespondent wojenny to wyjątkowo niebezpieczna praca. Niesie ze sobą zagrożenia czysto fizyczne (można zostać rannym lub nawet zginąć), ale także psychiczne. Dziennika