Logo firmy Warta
http://www.contactcenter.pl/pl/uslugi/sprzedaz/wsparcie-sprzedazy/75
jak usunąć naklejki z szyby https://booklet.pl/blog/ Booklet Blog świat etykiet i naklejek - pomysły i inspiracje
Do najbardziej znanych i rozpoznawalnych firm ubezpieczeniowych w Polsce z pewnością można zaliczyć Wartę. Firma ta posiada wieloletnią tradycję. Przez ten czas zdobyła wielu klientów, dlatego wszystkie swoje działania ukierunkowuje na wzrost zaufania. Tak też jest w przypadku logo tej firmy.
Jeszcze do niedawna logo składało się z symbolu oraz nazwy firmy. Symbol stanowił połączenie okręgu oraz nieco abstrakcyjnej formy prostokąta. Zgodnie z założeniem miało to symbolizować opiekuńczość firmy. Firma zdecydowała się jednak na zmianę wizerunku.
Jest to widoczne chociażby po najnowszej wersji logo. Nowa forma składa się niemal wyłącznie z nazwy firmy. Na uwagę zasługuje typografia. Najbardziej charakterystyczna jest litera „t”.
Na samym końcu nazwy widoczny jest mały, czerwony kwadracik. Co ma oznaczać ta zmiana wizerunku? Najważniejszym motywem do zmiany logotypu była zmiana właściciela. Jednocześnie nowe logo ma podkreślać innowacyjność oraz otwartość firmy. Z pewnością po zmianie logotypu udało się jednocześnie zmienić charakter firmy.
Polecane artykuły
Reporterzy wojenni korzystają z pomocy ochrony
agencja pracy tymczasowejskup znaczków poznań Praca korespondenta wojennego jest bardzo niebezpieczna. Reporterzy muszą być chronieni, chociaż i najlepsza ochrona nie zapewni im 100-procentowego bezpieczeństwa. Korespondent wojenny to dziennikarz, czyli osoba cywilna, która musi pracować w miejscach
Jak praca korespondenta wojennego wpływa na jego rodzinę?
www.pol-argos.pljacuzzi Praca w charakterze reportera wojennego odbija się nie tylko na jego psychice, ale także na jego rodzinie. Korespondent wojenny to wyjątkowo niebezpieczna praca. Niesie ze sobą zagrożenia czysto fizyczne (można zostać rannym lub nawet zginąć), ale także psychiczne. Dziennika